עורך דין חובות לבנקים

תוכן העמוד:

גם אתם, הקוראים שורות אלו, כנראה חבים בחובות לבנקים השונים, זאת  עקב הסתבכות כלכלית או החלטה שגויה שהובילה אתכם לסיטואציה בה לא הייתה לכם ברירה מלבד פנייה לבנק בבקשת הלוואה או משכנתא.

מי שחייב לבנק סכומי כסף גבוהים, ולא עומד בהחזר, וודאי מרגיש ברדיפה הבלתי פוסקת של נציגי הבנק בניסיון ליצור אתכם קשר ולקבל את הכסף בחזרה. ואם בכך לא די, בידי הבנק כוח עצום ובאפשרותו להטיל הגבלות ואף לפתוח לכם תיק בהוצאה לפועל בניסיון לגבות את החוב.

התמודדות נכונה אל מול החובות בבנקים

רבים סבורים שהמדובר בגזרה משמיים ועליהם להשלים עם העובדה כי הבנק ירדוף אחריהם כל החיים ולא יהיה באפשרותם לקבל אשראי או לשלם בשיקים. אך למרבה המזל, אין זה המצב ובעזרת ניהול משא ומתן מקצועי מול הבנק ניתן להסדיר את החוב, לקבל הקלות ובמקרים מסוימים אפילו לקבל פטור מתשלום חלק יחסי של החוב.

אמנם לבנק יש סמכויות רבות, אך מטרתו אינה לרדוף אחרי אנשים שאינם יכולים לשלם את חובם, אלא דווקא להגיע להסדרי פשרה ולקבל אפילו חלק מסוים מהחוב, זאת בכדי להימנע מהליכים משפטיים אשר מחייבים הוצאה כספית ובזבוז זמן יקר.

הליכי המשא ומתן מול הבנקים מחייב שליטה מקצועית ובקיאות בסעיפי החוק כמו גם ניסיון והכרה של מקרים דומים וכיצד נסגרו בהסדרי פשרה.

אם גם לכם יש חובות לבנקים שהולכים וגדלים עם השנים ואתם מרגישים חסרי אונים ואובדי עצות? כנראה שגם אתם צריכים לפנות לעורך דין חובות לבנקים שידע לטפל עבורכם בסיטואציה ביעילות ובמיומנות ולהוביל אתכם בביטחון להסדר הטוב ביותר.

בעזרת עורכת הדין דנה פלד, המתמחה בייצוג לקוחות מול הבנקים השונים, תוכלו להגיע להסדרים עם הבנקים ולפריסת תשלום החובות בהתאם לצרכים שלכם כך שתוכלו לעמוד בכל התחייבויותיכם ללא בעיה.

עורכת הדין דנה פלד, מאמינה כי כל אדם זקוק לייעוץ, ליווי וייצוג איכותי מול הבנקים על מנת שהאינטרסים שלכם לא יפגעו ותוכלו להמשיך לנהל את חייכם בשלווה ופועלת במרץ על מנת להשיג ללקוחותיה את ההסדר הטוב ביותר.

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי:
עורך דין מחיקת חובות

היכולת של עורך דין מחיקת חובות להגן עלינו במצב כלכלי קשה מספקת טיפה של נחמה בים של אי וודאות. מצב כלכלי קיצוני קשה שיכול להוביל

קרא עוד »
מחיקת חובות

משרד עו"ד דנה פלד מתמחה בתחום פשיטת הרגל ומחיקת חובות. משרדינו מספק ידע, אמינות ומקצוענות חסרת פשרות בכל הנוגע להליך פשיטת רגל אשר בסופו יינתן צו

קרא עוד »
עורך דין חובות

עורך דין חובות הוא הקלף הטוב ביותר שלכם במידה ונתקלתם בסיטואציה של חובות כלכליים אשר אתם לא יכולים לשלם. הסדר חובות זהו תהליך משפטי שיכול

קרא עוד »
פתיחה
1
שלום וברכה
שלום,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button