עורך דין פירוק חברה

תוכן העמוד:

עזרתו של עורך דין פירוק חברה הינה חיונית בעת שנפלה ההחלטה לפרק את החברה, בין אם מרצון או בין אם במסגרת פירוק תחת צו בית המשפט או תהליך של כשלים עסקיים. ההיכרות של עורך הדין עם דיני התאגידים והחברות בישראל הינה חיונית להמשך תהליך תקין בפירוק החברה. משרד עורכי דין דנה פלד, עוסק בתחום של פירוק חברות באופן מקצועי, אמין ובעל ניסיון של מעל עשור.

 

עורכת דין פירוק חברה מקצועית

תהליך של פירוק חברה אינו תהליך קצר, ועל כן אם ברצונכם לנקוט בפעולה זו, עליכם לעשות זאת מוקדם ככל הניתן על מנת שלא להביא להצטברות של חובות או להיקלע ללחץ כלכלי. חברות רבות קמות ונופלות בכל יום, זאת עקב סיבות שונות אשר עלולות להוביל אותן למצב של חדלות פירעון.

פירוק חברה יכול להתבצע בגדול בשני אופנים:

  • פירוק מרצון – הליך של פירוק מרצון נועד להביא את פעילות החברה לסיום וביטולה ברשם החברות. מעבר להפסקת הפעילות בחברה יש לפנות להליך פירוק חברה מרצון ברשם החברות כשרק בסיומו החברה תחשב כמפורקת וסגורה.
  • פירוק על ידי בית המשפט – בקשה לפירוק חברה ולמעשה לפשיטת רגל שלה, זאת בעקבות חובות אשר החברה לא יכולה לשאת בהם. יכולה להיות מוגשת על ידי נושי החברה, בעלי המניות בחברה או מטעם עובדי החברה.

 

בוחרים עורכי דין פירוק חברה מקצוענים בלבד

עולם פירוק החברות הוא יקום עסקי ומשפטי מורכב מאוד. כאן ישנו צורך בהתנהלות מושכלת ומדויקת אשר שמה לב לכל פרט ופרט על מנת להיות מסוגלת לעמוד בכל דיני התאגידים והחברות.

העבודה, אם כך, נועדה רק למשרד עורכי דין אשר הינו בעל ניסיון בתחום הספציפי הזה. בעוד שבכל שנה מוגשות אלפי בקשות לפירוק חברות בישראל, אתם כנראה תזדקקו לשירותיה של עורכת הדין דנה פלד, אשר ביצעה מאות פירוקי חברות מרצון או מצו בית משפט, כך שיש לה את הניסיון והמומחיות הדרושה על מנת לעבור את התהליך בהצלחה.

עורך דין פירוק חברה דנה פלד

צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי:
פירוק חברה מרצון שלבים

החוק מפרט בהרחבה רבה את השלבים לפירוק חברה על ידי עובדים, התנאים הנדרשים, בעלי התפקיד המעורבים וחלוקת התפקידים ביניהם וכדומה. פירוק חברה יכול להיעשות בשתי

קרא עוד »
פירוק חברה מפרת חוק

חוק החברות קובע מספר קריטריונים ברורים הקובעים מתי חברה תיחשב כמפרת חוק. במצב זה, רשם החברות ירשום במרשם החברות את סטטוס החברה כחברה מפרת חוק

קרא עוד »
פירוק חברה

משרד עורכי דין דנה פלד, עוסק בתחום של פירוק חברות באופן מקצועי, אמין ובעל ניסיון של כמעט של עשור. עו"ד דנה פלד שימשה כב"כ נאמן

קרא עוד »
פתיחה
1
שלום וברכה
שלום,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button