עורך דין פשיטת רגל בראשון לציון

תוכן העמוד:

בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם נאבקים ברמה היומיומית עם חובות עצומים לספקים שונים, עד לרמה בה כמות החובות היא בלתי נתפסת, ואין ביכולתו של בעל העסק לפרוע את חובותיו. על כן במקרים רבים נאלצים בעלי העסקים לפנות לעזרתו של עורך דין מומחה לפשיטת רגל בראשון לציון על מנת להתחיל בתהליכים משפטיים לניקוי החובות ויצירת הסדר אל מול נושים שונים. זהו תהליך משפטי סבוך, אשר יכול לדרוש זמן יקר, אך בסופו של עניין יביא אתכם לנקודת פתיחה מחודשת ויאפשר לכם לעמוד מחדש על הרגליים. לכן חשוב מאוד לבחור עורך דין מיומן ומקצועי למשימה, כמו עורכת הדין דנה פלד, אשר מאפשרת לכם להתמודד עם כל האתגרים המשפטיים בצורה מלאה.

עורך דין פשיטת רגל בראשון לציון

כיצד לבחור עורך דין פשיטת רגל בראשון לציון?

על מנת לבחור עורך דין פשיטות רגל בראשון לציון אתם צריכים להתייחס לארבעה פרמטרים משמעותיים כבר בפגישה הראשונה שלכם עם איש המקצוע:

  1.  הכשרה- ודאו כי לעורך הדין יש את ההכשרה המשפטית המלאה לעסוק בתחום פשיטות הרגל. הקשר המשפטית הזו מאפשרת לעורך דין להכיר את כל רזי החוק ולתת מענה נכון לצרכים שלכם.
  2.  ניסיון- מלבד ההכשרה האקדמית רצוי למצוא עורך דין בעל ניסיון בפועל בתיקי פשיטת רגל מסוגים שונים. כך תדעו שאתם עומדים מול איש מקצוע שהתנסה בתהליך ומכיר את נקודות החוזק והחולשה שלו.
  3.  תוצאות- בקשו לדעת מה הן התוצאות האידיאליות מבחינת עורך דין בהתאם לתיק שלכם. אם אתם רואים עין בעין את הדברים כנראה מדובר בעורך-דין שמתאים למקרה הפרטי שלכם ויכול לסייע לכם לעבור את התהליך.
  4.  קשר אישי- תהליך של פשיטת רגל הוא תהליך ארוך ומורכב מאוד, ולכן אתם חייבים שעורך הדין יהיה לכם איש סוד ולא רק איש מקצוע. מומלץ לבחור באדם שאתם יכולים לסמוך עליו גם ברמה האישית ולחלוק איתו פרטים חסויים לגבי החיים האישיים או ההתנהלות העסקית שלכם.

עורך דין פשיטת רגל בראשון לציון – הבחירה הטובה ביותר בשבילכם

בסופו של יום, תהליך פשיטת רגל אמור להביא אתכם לנקודת פתיחה חדשה לחיים. על כן אתם צריכים לקחת בכובד ראש כל החלטה שנערכת לאורך הדרך, ולחשב את צעדיכם בזהירות המרבית. עורך דין פשיטת רגל בראשון לציון יכול לתת לכם את העצות הנכונות שיביאו את התהליך שלכם לשיא ההצלחה. עורכת הדין דנה פלד מייצגת בשנים האחרונות בבתי המשפט ואל מול נושים חייבים רבים ומגיעה לתוצאות אידאליות בכל הליך.

עורך דין בחליפה כחולה, יושב ליד שולחן שעליו מאזניים זהב, פטיש בית משפט וקופסת חיסכון חזיר
צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי:

מאמרים

תביעת חוב בחדלות פירעון

תביעת חוב בחדלות פירעון היא התביעה אותה מגישים נושים כנגד חייב הנמצא בתהליך חדלות פירעון. לאחר שניתן לחייב צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון מתחילה תקופת

הסדרי חובות מול הבנקים

רבים פונים אלינו לצורך הסדרי חובות מול הבנקים. זוהי אחת הסיבות השכיחות בגינן אנשים פונים אל עורך דין לסגירת חובות. לעתים אלו יכולים להיות הסדרי

עורכי דין מחיקת חובות

כאשר אנשים מתמודדים עם חובות כספיים, באופן טבעי הם מחפשים עורכי דין מחיקת חובות. לצערנו לפעמים אנו נתקלים בפרסומים של מחיקת חובות תוך 24 שעות

חובות בהוצאה לפועל

חובות בהוצאה לפועל זה לא דבר נעים. כאשר יש לנו חובות, הנושים פותחים תיקי הוצאה לפועל ואז אנו מקבלים את הדרישה לתשלום, דרישה המוגבלת בזמן.

חדלת פירעון מה זה

במאמר זה נסביר חדלת פירעון מה זה, נספק לכם קצת סטטיסטיקות עדכניות וגם נסביר כיצד עורכת דין חובות יכולה לסייע לכם בהליכי חדלות פירעון. חיסול

סגירת חובות בהוצאה לפועל

הדרך הבטוחה והיעילה שבה ניתן לעשות סגירת חובות בהוצאה לפועל היא כמובן תשלום החוב. אך במציאות שבה אנו חיים, מציאות של חובות ולחץ כלכלי כבד,

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button