הסדרי חובות מול הבנקים

תוכן העמוד:

רבים פונים אלינו לצורך הסדרי חובות מול הבנקים. זוהי אחת הסיבות השכיחות בגינן אנשים פונים אל עורך דין לסגירת חובות. לעתים אלו יכולים להיות הסדרי חוב מורכבים הכוללים חובות לבנקים לצד חובות לגופים ואנשים אחרים, ולעתים זהו רק חוב לבנק. הסיבה שהחובות הללו כך כך שכיחים היא מכיוון שרוב האנשים נזקקים לעזרת הבנק לצורך קניית דירה, או לוקחים הלוואות מהבנק על מנת להתגבר על קשיים כלכליים.
במאמר זה נדבר על הסדרי חוב לבנק, והאם ניתן לבצע מחיקת חוב לבנק.

עורך דין לסגירת חובות

מחיקת חוב לבנק

בואו נתחיל מהאמת הקשה, אבל יש לנו גם בשורות טובות. אם מישהו הבטיח לכם מחיקת חובות תוך 24 שעות וכל מיני הבטחת בסגנון, אל תתלהבו יותר מידי. אף אחד לא מוותר על סכומי הכסף שמגיעים לו על פי חוק בקלות שכזו. איננו מכירים הליכים משפטיים, כי פשוט אין כאלו, המאפשרים למחוק חוב תוך 24 שעות.

אך הבשורה הטובה היא שמחיקת חובות, או לפחות חלק מהחובות היא דבר אפשרי. אמנם מחיקת חוב לבנק היא הליך מורכב, כמו כל מחיקת חוב, אך הדבר אפשרי. ישנם הסדרי חובות שונים שבהם ישנם אלמנטים של מחיקת חובות; אנו מדברים בעיקר על הליך חדלות פירעון. אך ניתן גם לסכם על מחיקת חוב לבנק באמצעות משא ומתן ישירות מול הבנק (אותו ינהל עורך דין לסגירת חובות).
זה לא טוב לבו של הבנק שעומד על הפרק, אלא הכרה במציאות שבה לחייב אין האמצעים לשלם את החוב, וניסיון של הבנק להפיק את המיטב מהמצב ולקבל את המקסימום האפשרי. ובמסגרת זאת הבנק עשוי להסכים גם למחיקה של חובות.

מחיקת חוב לבנק
הסדרי חובות מול הבנקים

רבים מאיתנו פונים אל הבנק כאשר אנו רוצים לרכוש דירה ומבקשים משכנתה. רוב הציבור בישראל רוכש דירה באמצעות הלוואת משכנתה מהבנק. במסגרת ההסדר הזה הבנק מעניק לנו מימון לרכישת הדירה, מימון היכול להגיע לעד 75% מערך הדירה. ואת הסכום אנו מחזירים לבנק בסדרת תשלומים חודשיים הפרוסה על פני שנים ארוכות.

למרות שאנו עושים את כל המאמצים לתכנן את המשכנתה ולקחת על עצמינו התחייבות התואמת ליכולותינו הכלכליות, בפועל בחיים תמיד ישנה אי וודאות. וכאשר מדובר על הלוואה לטווח ארוך של שנים רבות, אי הוודאות גדולה מאוד. וכך אנו יכולים להגיע למצב שבו אין לנו את האפשרות לעמוד בתשלומים החודשיים והחוב מתחיל להצטבר.

וכאשר מגיעים למצב זה, ואין אפשרות לעמוד בתשלומים, יש צורך להגיע אל הסדרי חובות מול הבנקים בהקדם האפשרי. כל תשלום שלא ישולם במועדו יביא להתנפחות של החוב. ולכן לא כדאי להתעלם מכך, בכל מקרה של בעיה בתשלומים יש למהר לפנות אל הבנק ולנסות להגיע להסדר. אם מדובר בבעיה נקודתית, אינכם זקוקים לשירותיו של עורך דין חובות, תוכלו לנהל זאת מול פקידי הבנק ולהסדיר את הנושא. אולי עובר עליכם חודש או חודשיים קשים עם הוצאות בלתי צפויות, אך אין בעיה ארוכת טווח.

אך לא תמיד זהו המקרה, לפעמים נופלות עליכם צרות כלכליות שסופן אינו נראה לעין. במקרים אלו חשוב לפנות אל עורך דין לסגירת חובות ולבקש עזרה. עורך הדין יכול לסייע לכם לנהל משא ומתן מול הבנק. וכאשר מנהלים משא ומתן מול הבנק כדאי להיות היוזמים. אתם רוצים להוכיח לבנק כי יש לכם התנהלות אחראית ורצון אמתי לפתור את הבעיה. כך ישררו יחסי אמון ביניכם לבין הבנק ויהיה קל יותר להגיע להסדר.
כאשר יאבדו יחסי האמון הבנק יקשיח את עמדותיו וההתנהלות תהיה מול מחלקה משפטית המלאה במוטיבציה לקחת מכם את כל מה שיש לכם על מנת לסגור את החוב.

מחיקת חוב לבנק

הבנק בוודאי לא ימהר להציע לכם מחיקת חובות. עורך דין מטעמכם ינהל משא ומתן מול הבנק וינסה להגיע להסדר. אחת האפשרויות להסדר היא לנסות לפרוס את החוב על פני תקופת זמן ארוכה יותר – יש לכך יתרון וגם חיסרון; היתרון הוא שאלו יהיו תשלומים שתוכלו לעמוד בהם. החיסרון הוא שבתמונה הכללית תשלמו לבנק סכומי כסף גבוהים יותר.
מבחינת הבנק ישנו רצון לסיים את המשבר כמה שיותר מהר, לא מתוך אהבת הלקוח ודאגה למצוקותיו, אלא מתוך רצון למקסם את הרווחים של הבנק. אם הבנק יבין שאין לכם את האמצעים הכלכליים ובעיקר נכסים שאפשר לממש, אין טעם של ממש לנהל נגדכם הליכים משפטיים יקרים שתוצאתם תהיה מוגבלת מאוד. הבנק יעדיף להגיע להסדר המאפשר לו לקבל כמה שיותר כסף וכמה שיותר מהר, כך שהוא עשוי לכלול בו גם מחיקת חובות.

הסדרי חובות מול הבנקים

עורך דין לסגירת חובות

עורך דין לענייני חובות כספיים הוא האיש המעניק סיוע לכל אדם שנקלע לחובות. איננו מדברים על ורק על חובות לבנקים, אלו יכולים להיות גם הסדרי חובות לעירייה, סגירת חובות בהוצאה לפועל, הסדר נושים בפשיטת רגל, חדלות פירעון ועוד סוגים של עניינים הקשורים לחובות ולהליכים המשפטיים המתלווים אליהם.
עורכת דין פשיטת רגל דנה פלד מביאה איתה ניסיון משפטי רב בייצוג חייבים והסדרי חובות. עו“ד דנה פלד, שמשה בעברה כנאמנה בהליכי חדלות פירעון והיא מכירה היטב את המערכת מבפנים. גם כאשר אתם מרגישים אבודים, אצל דנה פלד ניתן לנתח את החוב ואת היכולות הכלכליות שלכם בקור רוח, ולרקום תכנית שתסייע לכם לצאת מהחובות.

עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק.

הסדרי חובות מול הבנקים
צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי:

מאמרים

תביעת חוב בחדלות פירעון

תביעת חוב בחדלות פירעון היא התביעה אותה מגישים נושים כנגד חייב הנמצא בתהליך חדלות פירעון. לאחר שניתן לחייב צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון מתחילה תקופת

עורכי דין מחיקת חובות

כאשר אנשים מתמודדים עם חובות כספיים, באופן טבעי הם מחפשים עורכי דין מחיקת חובות. לצערנו לפעמים אנו נתקלים בפרסומים של מחיקת חובות תוך 24 שעות

חובות בהוצאה לפועל

חובות בהוצאה לפועל זה לא דבר נעים. כאשר יש לנו חובות, הנושים פותחים תיקי הוצאה לפועל ואז אנו מקבלים את הדרישה לתשלום, דרישה המוגבלת בזמן.

חדלת פירעון מה זה

במאמר זה נסביר חדלת פירעון מה זה, נספק לכם קצת סטטיסטיקות עדכניות וגם נסביר כיצד עורכת דין חובות יכולה לסייע לכם בהליכי חדלות פירעון. חיסול

סגירת חובות בהוצאה לפועל

הדרך הבטוחה והיעילה שבה ניתן לעשות סגירת חובות בהוצאה לפועל היא כמובן תשלום החוב. אך במציאות שבה אנו חיים, מציאות של חובות ולחץ כלכלי כבד,

חדלות פירעון מה זה

חדלות פירעון מה זה | טפסים חדלות פירעון כאשר אנשים נקלעים לחובות ובוחנים את האפשרויות, הליך חדלות פירעון הוא אחת האפשרויות העומדות בפניהם. אך חדלות

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button