עורך דין פשיטת רגל בתל אביב

תוכן העמוד:

במדינת ישראל ישנם הליכי חקיקה רבים אשר מתייחסים לכל נושא פשיטות הרגל. על פי רוב כאשר אדם מגיע למצב בו הוא חייב כספים לאנשים רבים או לחברות והוא אינו יכול לעמוד בהחזרי התשלומים, הוא יוכל לפנות לעזרתו של עו"ד פשיטת רגל בתל אביב ולפתוח בתהליך משפטי לסיום המצוקה הכלכלית. החוק קובע כי כל אדם מעל גיל 18 אשר מחזיק חובות של מעל 17,308 ש"ח ואינו יכול לעמוד בה החזרי התשלומים, יכול להתחיל בתהליך זה על מנת לנקות את חובותיו ולהתחיל מחדש. משרד עורכי הדין דנה פלד מלווה אתכם בהליך המשפטי ומגיע לתוצאות הרצויות ביעילות המרבית.

עורך דין פשיטת רגל בתל אביב

עורך דין פשיטת רגל בתל אביב – מנחה אתכם לאורך התהליך

אם החלטתם לפנות למשרד עורכי דין פשיטת רגל בתל אביב, אתם חייב איך אתה המשפטי על מנת שתוכלו להכין את עצמכם כראוי. ישנם ארבעה שלבים מהותיים בכל תהליך פשיטת רגל שאתם חייבים להכיר:

  1.  ייעוץ- עוד לפני שבחרתם את עורך הדין שילווה אותכם אתם חייבים להגיע לפגישות ייעוץ עם אנשי המקצוע. בפגישות אלו עורך דין פשיטת רגל בתל אביב מבקש לשמוע מה לנקודה הבאה אתם מבקשים לקבל מבית המשפט צו הפטר.
  2.  אסטרטגיה- לאחר שבחרתם את עורך הדין למשימה, אתם תוכלו ליצור ביחד אסטרטגיה שתוביל אתכם בצורה היעילה ביותר לתוצאות. למשל תוכלו לבחור בהליך פשיטת רגל על פני הליך איחוד תיקים (אשר לא פותר אותכם מן התשלומים החודשיים).
  3.  טיפול בתהליך- עורך הדין יגיש את המסמכים לבית המשפט, ינהל את ההליך מול הנושים ויגיע בסופו של יום, להסכמות בגין מצבכם המשפטי.
  4.  התמודדות מול נושים- כחלק מן התהליך האנושיים מתכנסים יחדיו על מנת להחליט על נאמן לנכסי החייב, הסדר נושים פריסת תשלומים של החייב. עורך דין הוא המייצג של החייב לאורך הדרך ולכן גם בשלב זה הוא איש מפתח שיכול לשפר משמעותית את המצב שלכם.

בוחרים נכון לטובת העתיד שלכם עם עורך דין פשיטת רגל בתל אביב

הליך פשיטת רגל הוא תהליך ארוך ומייגע. יחד עם זאת מדובר בתהליך משפטי חשוב במיוחד בעל השפעה דריסת רגל בכל אחד מתחומי חייו של מגיש הבקשה. בדיוק מסיבה זו חשוב לבחור בעורך דין פשיטת רגל בתל אביב שייצג את האינטרסים שלכם בצורה המלאה והטובה ביותר. משרד עורכי הדין של דנה פלד מלווה ברגישות ומקצועיות את החייבים עד למיצוי מלא של ההליך המשפטי.

פטיש בית משפט בצבע חום, וברקע מאזניים בצבע זהב
צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי:

מאמרים

תביעת חוב בחדלות פירעון

תביעת חוב בחדלות פירעון היא התביעה אותה מגישים נושים כנגד חייב הנמצא בתהליך חדלות פירעון. לאחר שניתן לחייב צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון מתחילה תקופת

הסדרי חובות מול הבנקים

רבים פונים אלינו לצורך הסדרי חובות מול הבנקים. זוהי אחת הסיבות השכיחות בגינן אנשים פונים אל עורך דין לסגירת חובות. לעתים אלו יכולים להיות הסדרי

עורכי דין מחיקת חובות

כאשר אנשים מתמודדים עם חובות כספיים, באופן טבעי הם מחפשים עורכי דין מחיקת חובות. לצערנו לפעמים אנו נתקלים בפרסומים של מחיקת חובות תוך 24 שעות

חובות בהוצאה לפועל

חובות בהוצאה לפועל זה לא דבר נעים. כאשר יש לנו חובות, הנושים פותחים תיקי הוצאה לפועל ואז אנו מקבלים את הדרישה לתשלום, דרישה המוגבלת בזמן.

חדלת פירעון מה זה

במאמר זה נסביר חדלת פירעון מה זה, נספק לכם קצת סטטיסטיקות עדכניות וגם נסביר כיצד עורכת דין חובות יכולה לסייע לכם בהליכי חדלות פירעון. חיסול

סגירת חובות בהוצאה לפועל

הדרך הבטוחה והיעילה שבה ניתן לעשות סגירת חובות בהוצאה לפועל היא כמובן תשלום החוב. אך במציאות שבה אנו חיים, מציאות של חובות ולחץ כלכלי כבד,

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button