תביעת חוב ביטוח לאומי

תוכן העמוד:

עובד שניתן צו פשיטת רגל או צו פירוק כנגד מעסיקו יכול להגיש תביעת חוב ביטוח לאומי ולקבל פיצויי פיטורין שהמעסיק היה נותן אילו היה מפטר את העובד כשהחברה תפקדה. הפיצוי צריך לעבור את אישורו של מפרק החברה או הנאמן.

תביעת חוב ביטוח לאומי

אם הנאמן יאשר את הבקשה יקבל העובד את חלקו במשכורת שלא שולמה עקב פירוק החברה וגם פיצויי פיטורין. אם מגיעים לעובד תגמולי שירות במילואים וכדומה עליו להגיש עליהם תביעה בנפרד, הם אינם כלולים בפיצויי הפיטורים המתקבלים. ניתן להגיש את הטופס באופן ידני בלשכת ההוצאה לפועל או לשלוח את טופס תביעת חוב עובדים ביטוח לאומי בדואר, אך אנו ממליצים מאוד לעשו זאת באופן מקוון, דרך האתר של המוסד לביטוח לאומי.

תביעת חוב ביטוח לאומי
תביעת חוב ביטוח לאומי. יש סיכוי לקבל את הכסף.

ל תביעה חוב ביטוח לאומי של שכיר יש לצרף:

  • 12 תלושי שכר אחרונים.
  • מכתב פיטורין.
  • תדפיסי חשבון הבנק שאליו הופקדה המשכורת.
  • פירוט של ההפקדות בקופת הגמל לפיצויי פיטורין.
  • כל אסמכתה או מסמך שיכולים להוסיף (התייעצו אתנו על כך).
  • אישור ממס הכנסה על פטור מלא או חלקי מתשלום מס (אם קיים).

את כל המסמכים וכן תביעה חוב ביטוח לאומי מעבירים אל המפרק או הנאמן מטעם בית המשפט אשר יחליט אם לאשר את התביעה. כמו כן תוכלו להגיש את תביעה חוב ביטוח לאומי דרכנו, כך תקבלו גם ליווי וייעוץ משפטי כדי שתוכלו למקסם את זכויותיכם המלאות. ייעוץ מקצועי בנושא זה הוא חשוב מאוד, מכיוון שהתביעה צריכה לעבור שני משוכות, היא צריכה לעבור את האישור של המפרק או הנאמן וכן אישור של המוסד לביטוח לאומי.

תביעה חוב ביטוח לאומי
תביעה של חוב משכורת ופיטורין מביטוח לאומי

להלן כמה נקודות שיש להן השפעה על תביעת חבות ביטוח לאומי

  • האם העובד מחזיק במניות של החברה או שהחזיק בעבר.
  • האם יש קירבה משפחתית בינו לבין בעלי החברה.
  • עד כניסת החוק החדש של חדלות פירעון הסכומים שאושרו על ידי המוסד לביטוח לאומי הם בהתאם לסכומים שהחליט עליהם המפרק או הנאמן, אולם כיום החוק השתנה.

בכתב תביעת חוב ביטוח לאומי ממלאים את הפרטים הבאים: תאריך תחילת וסיום העבודה, התקופה אשר עבורה לא שולם שכר על ידי המעסיק, הסכום הנתבע עבור משכורת 13, וכן עבור חופשה, דמי הבראה, ביגוד, פיצויי פיטורים ועוד. התייעצו עמנו על הסכומים שמומלץ למלא בכל סעיף. עד החוק החדש המפרק או הנאמן מטעם בית המשפט רשם את החלטתו לגבי כל אחד מהסעיפים אם הוא מאשר ואת הסכום שהוא מאשר. את החלטותיו הוא העביר למוסד לביטוח לאומי. כיום החוק השתנה – היום מעבירים את כתב תביעת חבות ביטוח לאומי ישירות למוסד לביטוח לאומי אשר מעביר עותק ממנו לממונה על תביעת חוב חדלות פירעון ושיקום כלכלי. לפרטי החוק החדש ועוד תוכלו להתייעץ עמנו בכל עת.

כעורך דין פשיטות רגל יש לנו ניסיון רב בייצוג עובדים שהמעסיקים שלהם נכנסו להליכי חדלות פירעון או פירוק חברה והם מצאו את עצמם פתאום ללא מקום עבודה ועם חוסר בהירות לגבי פיצויים ולגבי כספי פנסיה בפשיטת רגל. אנו מייצגים בתביעת חבות ביטוח לאומי גם עובדים תושבי חו"ל שכבר הספיקו לחזור לארצם לאחר פשיטת הרגל או שלא הצליחו להיכנס ארצה, בשל מגבלות הקורונה וכדומה. כמו גם עובדים תושבי הרשות הפלסטינית או תושבי יהודה ושומרון באמצעות ייפוי כוח.

תביעת חבות ביטוח לאומי
תביעת חבות ביטוח לאומי

מה קורה לאחר הגשת תביעת חוב עובדים ביטוח לאומי?

ישנם מקרים שהמוסד לביטוח לאומי מאשר את התביעה ואז העובד מקבל באופן מיידי את מלוא הסכום עבור פיצויי פיטורים ושכר העבודה שלא קיבל מהמעסיק. וישנם מקרים שבהם יקבל העובד באופן מיידי רק את שכר העבודה שלא קיבל אך לא את פיצויי הפיטורין, את פיצויי הפיטורין הוא מקבל לאחר זמן. כדי לדעת את הפרטים וההבדלים בין המקרים השונים התייעצו עמנו. כמו כן, לגבי הגשת תביעת חוב עובדים ביטוח לאומי לקופת הגמל – בדרך כלל היא מוגשת על ידי החברה עם פרסום צו הפירוק, אך לא תמיד זה יעבוד כך, עליכם לברר זאת, אם הדבר לא נעשה אתם מוזמנים לתבוע ישירות או להתייעץ עמנו. יש לנו ניסיון רב בתביעות פיצויים ובעיקר תביעת חוב ביטוח לאומי.

תביעת חוב עובדים ביטוח לאומי
תביעת חוב עובדים ביטוח לאומי
תביעת חוב ביטוח לאומי
תביעת חוב ביטוח לאומי
צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי:

מאמרים

תביעת חוב בחדלות פירעון

תביעת חוב בחדלות פירעון היא התביעה אותה מגישים נושים כנגד חייב הנמצא בתהליך חדלות פירעון. לאחר שניתן לחייב צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון מתחילה תקופת

הסדרי חובות מול הבנקים

רבים פונים אלינו לצורך הסדרי חובות מול הבנקים. זוהי אחת הסיבות השכיחות בגינן אנשים פונים אל עורך דין לסגירת חובות. לעתים אלו יכולים להיות הסדרי

עורכי דין מחיקת חובות

כאשר אנשים מתמודדים עם חובות כספיים, באופן טבעי הם מחפשים עורכי דין מחיקת חובות. לצערנו לפעמים אנו נתקלים בפרסומים של מחיקת חובות תוך 24 שעות

חובות בהוצאה לפועל

חובות בהוצאה לפועל זה לא דבר נעים. כאשר יש לנו חובות, הנושים פותחים תיקי הוצאה לפועל ואז אנו מקבלים את הדרישה לתשלום, דרישה המוגבלת בזמן.

חדלת פירעון מה זה

במאמר זה נסביר חדלת פירעון מה זה, נספק לכם קצת סטטיסטיקות עדכניות וגם נסביר כיצד עורכת דין חובות יכולה לסייע לכם בהליכי חדלות פירעון. חיסול

סגירת חובות בהוצאה לפועל

הדרך הבטוחה והיעילה שבה ניתן לעשות סגירת חובות בהוצאה לפועל היא כמובן תשלום החוב. אך במציאות שבה אנו חיים, מציאות של חובות ולחץ כלכלי כבד,

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button