תביעת חוב בפשיטת רגל טופס

תוכן העמוד:

מישהו שחייב לכם כסף פשט את הרגל? זה לא מצב נעים, ואולי אפילו מעורר חשש, אבל עם קצת סבלנות נוכל בסופו של דבר להוציא בשבילכם את החוב או את רובו על ידי תביעת חוב בפשיטת רגל טופס. מה שנדרש הוא התנהלות מקצועית מול שאר הנושים של פושט הרגל, שבמקרים רבים מדובר בגופים מקצועיים – כבנקים וכדומה.

מידע לגבי תביעת חוב בפשיטת רגל טופס

הגשת תביעת חוב בפש"ר היא שירות המאפשר לנושים להגיש תביעת חוב נגד חייבים לממונה מטעם בית המשפט על קופת נשייה של מי שנפתחו נגדו הליכי פשיטת רגל, פירוק חברה או חדלות פירעון. בין אם מדובר בחייב יחיד ובין אם מדובר בחייב שהוא תאגיד או חברה, תמיד ניתן להגיש תביעת חוב בפש"ר. תוכלו להתייעץ עמנו על תביעה נגד פושט רגל, אך בכל מקרה אל תתייאשו מהחוב. מדובר בכסף שמגיע לכם על פי כל דין. כיום מתאפשר להגיש תביעה באופן מקוון באתר האינטרנט הממשלתי.

ניתן להגיש באופן מקוון תביעת חוב רגילה וכן תיקון לתביעת חוב שכבר הוגשה. כמו כן עובדים שמעסיקם נכנס להליכי פשיטת רגל והוא חייב להם משכורת, בין אם הוא מעסיק פרטי ובין אם מדובר בתאגיד, ניתן להגיש תביעת חוב ביטוח לאומי באתר האינטרנט באופן מקוון. כך גם לגבי פיצויי הפיטורין – ניתן להגיש תביעה מקוונת. כמו כן ניתן לפנות אלינו ואנו נסדר את כל הפרוצדורה על מנת שתשיגו את החוב שלכם.

תביעת חוב בפשיטת רגל טופס
תביעת חוב בפשיטת רגל טופס

תביעת חוב בפש"ר

אדם פרטי או תאגיד שנכנסים להליכי תביעת חוב חדלות פירעון הם בעצם הופכים להיות תחת חסותו של הממונה על חדלות הפירעון בכל ענייני הכספים שלהם. הממונה הופך להיות אחראי על קופת הכספים של אותו אדם פרטי או של התאגיד, והוא אשר יחליט קודם כל לגבי החייב – מהם יכולותיו לעמוד בפירעון החובות ומצד שני יש גם את החלק של הנכסים שמהם ניתן לגבות חלק מהחוב. הממונה מחליט גם לגבי גודל הנתח מהקופה שכל נושה יקבל, בהתאם לבטוחות (נכסים משועבדים) קיימות, ובהתאם לקריטריונים שונים. אם נתקלתם למקרה כזה של חייב שפשט את הרגל התייעצו עמנו כדי שתוכלו למקסם את הסיכויים לקבל את כספכם.

תביעת חוב בפש"ר
תביעת חוב בפש"ר

טופס 21 תביעת חוב בפשיטת רגל

התהליך של תביעת חוב בפשיטת רגל טופס 21 מתחיל בצורה מאוד פשוטה על ידי הגשת טופס 21 לפי תקנות פשיטת רגל (תקנה 76(א), (ג) ו-(ה)) שבה מציינים את מספר התיק אצל הכונס הרשמי או את מספר התיק בבית המשפט – אם מדובר בהליכי פירוק. בטופס 21 תביעת חוב בפשיטת רגל חובה לציין את פרטי החייב, שמו ומספר זהותו וכן את שמו של הנושה. לפני מילוי הטופס יש לברר את התאריך שבו ניתן צו הכינוס, כי גם הוא נדרש בטופס 21 תביעת חוב בפשיטת רגל. לאחר מכן יש לציין את סוג הנושה ומעמד החוב וכן פרטי הבנק של הנושה שאליו ייכנס הכסף שייגבה מקופת הנשייה. לאחר מכן ניתן למלא את פרטי עורך הדין אם ישנו (מומלץ שיהיה…).

טופס 21 תביעת חוב בפשיטת רגל
טופס 21 תביעת חוב בפשיטת רגל

המועד להגשת תביעת חוב בפשיטת רגל

ברור לנו שעם כל הרצון הטוב של מחוקקי החוק לאפשר לכל הנושים לתבוע את כספם, אי אפשר לאפשר זאת ללא הגבלת זמן, שכן, אחרת לעולם לא ניתן יהיה לדעת את גודל החוב הכולל ולהזמין את הנושים לאספה של הסכמים וקבלת החלטות משותפות בעניין החובות. תוך כמה זמן ניתן להגיש תביעת חוב בתיק פשיטת רגל? המועד להגשת תביעת חוב בפשיטת רגל הוא עד שישה חודשים מעת שניתן צו הכינוס. בעת שניתן צו כינוס מפרסמים את הצו בעיתונות ובמקומות נוספים, לאחר מכן גם כאשר מתקיימת אספת הנושים היא מתפרסמת, ולכן הנחת היסוד היא שמי שלא דרש את חובו עד המועד להגשת תביעת חוב בפשיטת רגל נהג ברשלנות.

אך עם זאת, אם הייתה סיבה מיוחדת שבגינה לא יכול היה הנושה להגיש את כתב התביעה בזמנו יכול הנאמן או הממונה על הפירוק לאשר את הגשת התביעה לאחר זמן זה. לא כל סיבה מתקבלת בקלות, גם אם הסכום גבוה מאוד. כדי לדעת את הסיבות התקפות ובכלל לקבלת מידע בעניין תביעת חוב בפשיטת רגל טופס או בעניין הפטר בפשיטת רגל פנו אלינו – משרד עו"ד פשיטת רגל עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה.

המועד להגשת תביעת חוב בפשיטת רגל
המועד האחרון להגשת תביעת חוב בפשיטת רגל הוא לאחר 6 חודשים
תביעת חוב בפשיטת רגל טופס (2)
תביעת חוב בפשיטת רגל טופס
צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי:

מאמרים

תביעת חוב בחדלות פירעון

תביעת חוב בחדלות פירעון היא התביעה אותה מגישים נושים כנגד חייב הנמצא בתהליך חדלות פירעון. לאחר שניתן לחייב צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון מתחילה תקופת

הסדרי חובות מול הבנקים

רבים פונים אלינו לצורך הסדרי חובות מול הבנקים. זוהי אחת הסיבות השכיחות בגינן אנשים פונים אל עורך דין לסגירת חובות. לעתים אלו יכולים להיות הסדרי

עורכי דין מחיקת חובות

כאשר אנשים מתמודדים עם חובות כספיים, באופן טבעי הם מחפשים עורכי דין מחיקת חובות. לצערנו לפעמים אנו נתקלים בפרסומים של מחיקת חובות תוך 24 שעות

חובות בהוצאה לפועל

חובות בהוצאה לפועל זה לא דבר נעים. כאשר יש לנו חובות, הנושים פותחים תיקי הוצאה לפועל ואז אנו מקבלים את הדרישה לתשלום, דרישה המוגבלת בזמן.

חדלת פירעון מה זה

במאמר זה נסביר חדלת פירעון מה זה, נספק לכם קצת סטטיסטיקות עדכניות וגם נסביר כיצד עורכת דין חובות יכולה לסייע לכם בהליכי חדלות פירעון. חיסול

סגירת חובות בהוצאה לפועל

הדרך הבטוחה והיעילה שבה ניתן לעשות סגירת חובות בהוצאה לפועל היא כמובן תשלום החוב. אך במציאות שבה אנו חיים, מציאות של חובות ולחץ כלכלי כבד,

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button