חובות הוצאה לפועל

תוכן העמוד:

חובות הוצאה לפועל, צירוף מילים שמעביר צמרמורת אצל כל אדם שפוי. אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות בחובות. אך ישנם מקרים שונים בהם העניינים יוצאים משליטה ואנו יכולים למצוא את עצמנו מסובכים בחובות, דבר המביא במהירות לנקיטת הליכי הוצאה לפועל והפעלת הליכי הגבייה, תביעות חוב וסנקציות. לא תמיד אנו יודעים כיצד להתמודד עם חובות בצורה נכונה ויעילה, ולכן יש צורך בעזרה משפטית. עורכי דין חובות כפר סבא מביאים איתם את הכלים וההכרות עם החוק ומערכת ההוצאה לפועל, בעזרתם ניתן להתמודד עם החובות בצורה קלה יותר.

ישנן אפשרויות שונות להתמודד עם חובות הוצאה לפועל, אך אולי קודם כל צריך להבחין בין שני מקרים המשפיעים על צורת ההתמודדות. המקרה הראשון הוא המקרה שבו אנו מקבלים על עצמינו את החובות. כלומר אנו מבינים שיש לנו את האחריות על החובות הללו ומחפשים הסדר המאפשר לנו לשלם את החובות בהתאם ליכולותינו. המקרה השני הוא המקרה שבו אנו מתכחשים לחוב עצמו ומאמינים כי ההליך אינו מוצדק. תחת המטרייה של המקרה השני יכולים להיות מקרים שונים, אולי זה מקרה שבו נגנב לנו פנקס השייקים ועכשיו אנו מתמודדים עם תביעות לביצוע שטר. אולי זה מקרה של כישלון תמורה, טענת פרעתי או משהו אחר. כל מקרה מביא איתו הליכים שונים ובקשות שונות, וללא עזרה של עורך דין הוצאה לפועל חיינו עשויים להפוך לסיוט.

חובות הוצאה לפועל

בדיקת חובות בהוצאה לפועל

אולי בטרם פונים לעזרה משפטית, כדאי שתקבלו תמונת מצב על החובות. אולי ישנם תיקים שעדיין אינכם מודעים אליהם, אולי אינכם סגורים על יתרות החוב. בקלות תוכלו לבצע בדיקת חובות בהוצאה לפועל. אינכם צריכים להטריח את עצמכם אל לשכת ההוצאה לפועל, אתם יכולים לעשות זאת באמצעות האינטרנט באמצעות אזור אישי הוצאה לפועל.

האזור האישי מאפשר להתעדכן בכל נתוני התיק, הבקשות, ההחלטות וכל המידע החשוב. זהו כלי חשוב לצורך בדיקת חובות בהוצאה לפועל וגם הגשה של בקשות שונות, במידה ואינכם מיוצגים על ידי עו“ד הוצאה לפועל. המערכת דורשת הרשמה לשירות.

תוכלו גם לקבל מידע בערוצים אחרים, כמו באמצעות קביעת תור בלשכת ההוצאה לפועל או מוקד השירות הטלפוני.

לאחר שתבדקו את החובות תהיה לכם תמונת מצב מלאה לגבי היקף החובות וכל ההליכים המתנהלים נגדכם. מומלץ לגשת עם המידע הזה אל עורכי דין חובות כפר סבא.

בדיקת חובות בהוצאה לפועל

חובות הוצאה לפועל

כפי שאמרנו ישנם שני מקרים, המקרה שבו אתם חותרים לעבר הסדרת החוב, והמקרה שבו דרישת תשלום החוב אינה מוצדקת מסיבה זו או אחרת. כל מקרה דורש אסטרטגיות פעולה אחרות והגשת בקשות שונות.

במידה ומדובר בהסדרה של חובות הוצאה לפועל, יש לבחון את האפשרויות השונות להגיע להסדר ולראות מהי הדרך המתאימה ביותר למקרה שלכם. לצורך כך יש לבחון מהו היקפם של החובות. באילו נסיבות נצברו החובות. מה אופיים של החובות, למשל האם זהו חוב כתוצאה מענישה, מזונות, חוב של שכר דירה וכו‘. יש לבחון מהי הכנסתכם הכלכלית, מהן הוצאותיכם השוטפות ואילו נכסים עומדים לרשותכם. מהו מצבכם המשפחתי. מהו תחום העיסוק שלכם ועוד משתנים שונים.

אפשרויות הפעולה יכולות להיות שונות. עבור מקרים של חובות בסכום קטן ניתן לבקש חקירת יכולת ופריסת החוב לתשלומים. עבור חובות בסכומים גדולים יותר ניתן להגיש בקשה לאיחוד תיקים. עבור מקרים קיצוניים יותר יתכן כי הדרך האופטימלית תהיה הגשת בקשה לחדלות פירעון. במידה ומדובר בחובות בסכום נמוך, את הליך חדלות הפירעון תוכלו לנהל ישירות מול ההוצאה לפועל. ואולי אפילו ניהול משא ומתן ישיר עם הנושים על מנת להגיע להסדר.

ומהצד השני יש לנו גם את המקרים שמשהו אינו תקין בדרישת תשלום החוב. למשל יתכן שנפתח נגדכם תיק בהוצאה לפועל עבור חוב לאחד הספקים. מכיוון שלא עמדתם בתשלום החוב, הספק פתח תיק בהוצאה לפועל, אך מאז כבר שילמתם את החוב. ולמרות ששילמתם את החוב הספק לא סגר את התיק בהוצאה לפועל. במקרה זה ניתן להגיש טענת פרעתי על פי סעיף 19 לחוק ההוצאה לפועל. יכולים להיות גם מקרים בהם ניתן לטעון לכישלון תמורה, טענת התיישנות, טענת קיזוז וכו‘.

עורכי דין חובות כפר סבא

עורכי דין חובות כפר סבא

התמודדות עם חובות והליכי הוצאה לפועל היא דבר קשה לא רק בהיבט המשפטי. זוהי קודם כל התמודדות נפשית. ולכן חשוב שלפחות בהיבט המשפטי יעמוד לרשותכם עורך דין המסוגל לנתח את המצב בצורה אובייקטיבית, לבחון את אפשרויות הפעולה ולסייע לכם בכל הגשת הבקשות בהוצאה לפועל. אתם עשויים להתמודד עם עיקולים, עיכוב יציאה מהארץ והגבלות שונות; במקרים אלו אתם צפויים להרגיש חסרי אונים ולא לדעת מה לעשות. עורך דין חובות יכול לסייע לכם בכל אותם המצבים.

עורכת דין פשיטת רגל דנה פלד מביאה איתה ניסיון רב בתחום חובות והליכי הוצאה לפועל. ניסיון המבוסס לא רק על עבודתה בתור עורכת דין, אלא הכרות עם המערכת מבפנים.

עקבו אחריי גם בפייסבוק

 

חובות הוצאה לפועל | עורכי דין חובות כפר סבא | בדיקת חובות בהוצאה לפועל

עורכי דין חובות כפר סבא
צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי:

מאמרים

תביעת חוב בחדלות פירעון

תביעת חוב בחדלות פירעון היא התביעה אותה מגישים נושים כנגד חייב הנמצא בתהליך חדלות פירעון. לאחר שניתן לחייב צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון מתחילה תקופת

הסדרי חובות מול הבנקים

רבים פונים אלינו לצורך הסדרי חובות מול הבנקים. זוהי אחת הסיבות השכיחות בגינן אנשים פונים אל עורך דין לסגירת חובות. לעתים אלו יכולים להיות הסדרי

עורכי דין מחיקת חובות

כאשר אנשים מתמודדים עם חובות כספיים, באופן טבעי הם מחפשים עורכי דין מחיקת חובות. לצערנו לפעמים אנו נתקלים בפרסומים של מחיקת חובות תוך 24 שעות

חובות בהוצאה לפועל

חובות בהוצאה לפועל זה לא דבר נעים. כאשר יש לנו חובות, הנושים פותחים תיקי הוצאה לפועל ואז אנו מקבלים את הדרישה לתשלום, דרישה המוגבלת בזמן.

חדלת פירעון מה זה

במאמר זה נסביר חדלת פירעון מה זה, נספק לכם קצת סטטיסטיקות עדכניות וגם נסביר כיצד עורכת דין חובות יכולה לסייע לכם בהליכי חדלות פירעון. חיסול

סגירת חובות בהוצאה לפועל

הדרך הבטוחה והיעילה שבה ניתן לעשות סגירת חובות בהוצאה לפועל היא כמובן תשלום החוב. אך במציאות שבה אנו חיים, מציאות של חובות ולחץ כלכלי כבד,

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button