עורכת דין חובות כפר סבא

תוכן העמוד:

חובות הן ממש לא דבר נעים ובמקרים רבים ההתמודדות דורשת פנייה ל עורכת דין חובות כפר סבא. כאשר אדם נמצא במצב בו הוא חייב כספים לאנשים, חברות ורשויות, אך אין לו את היכולות לפרוע את החובות, זהו כדור שלג מתגלגל. החובות רק הולכים ותופחים עם ריביות וקנסות וקשה למצוא את היציאה. 

יתכנו נסיבות שונות מדוע אדם יקלע למצב של חובות. האמת שבעיני החוק, למשל במקרה שפותחים בהליך פשיטת רגל, יש לנסיבות היווצרות החוב משמעות רבה. חוב יכול תוצאה של נסיבות וביש מזל, כמו פגיעה במקור ההכנסה או בעיה בריאותית. אך ישנן גם חובות שנוצרו כתוצאה ממעשי מרמה והונאה. החקיקה החדשה, כפי שהיא מבוטאת ב חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי מאמצת גישה חברתית המנסה לעזור למי שנקלע לחוב בתום לב. אך מצד שני מקשיחה עם מי שמנסה לנצל לרעה את ההליכים. 

במידה ואתם נמצאים בחובות אתם חיים בלחץ מתמיד הגובה מחיר אישי כבד מאוד. זה משפיע על כל מהלך החיים וגם על בני המשפחה. עיקולים והגבלות משתקים לכם את החיים ואינכם מוצאים את האור בקצה המנהרה. חשוב מאוד לפנות לייעוץ משפטי מקצועי על מנת לבדוק מהן האפשרויות לפעולה. 

עוד פשיטת רגל כפר סבא

עו“ד חדלות פירעון כפר סבא

ישנן שתי בעיות עם חייבים. הבעיה הראשונה היא שהם לא תמיד מודעים לאפשרויות הקיימות בחוק בהן ניתן להיעזר לצורך יציאה מחובות. הם בוודאי שמעו על הליך פשיטת רגל, אך אינם מבינים איך זה עובד ומה היתרונות לעומת החסרונות. הבעיה השנייה היא הלחץ הנפשי הכבד, לחץ המונע מהם לקבל החלטות שקולות. מסיבה זו חשוב להתייעץ עם עו“ד חדלות פירעון כבר סבא לפני שמקבלים החלטה. 

עו“ד פשיטת רגל כפר סבא יכול להקשיב לנסיבות המקרה והיקף החוב. עורך הדין מכיר היטב את כל ההליכים השונים והוא יכול להסביר לכם על אפשרויות הפעולה. הידע והניסיון של עורכי ועורכות דין מאפשרים להם לתת לכם המלצות אובייקטיביות על מנת להתמודד עם החוב. 

עורכת דין חובות כפר סבא

עורכת דין חובות כפר סבא

ישנן דרכים שונות לצורך התמודדות עם חוב:

הסדר חובות – ניתן לפנות אל הנושים, לשים את הדברים על השולחן ולנסות להגיע להסדר באופן ישיר מול הנושים. זה תלוי ברבה מאוד ברצון הטוב של הנושים ללכת לקראתכם. הם עשויים להבין שצעדים משפטיים רק יקשו עליכם לעמוד בתשלום החוב ולכן יתכן שתגיעו איתם להסדר. לא תמיד זה אפשרי וזה הופך להיות בעייתי כאשר מדובר בחובות לנושים שונים. אם כבר נפתחו הליכי הוצאה לפעול, עו“ד חדלות פירעון כבר סבא יכול לסייע לכם להגיע להסדר נושים בהוצאה לפועל על מנת להימנע מהכרזה על פשיטת רגל. 

איחוד תיקים – אחת הבעיות בהסתבכות בחובות לנושים שונים היא שכל אחד מנהל נגדכם הליך גבייה באופן עצמאי. כך יכול להיות שאתם מגיעים למצב בו מתנהלים נגדעים מספר תיקי הוצאה לפעול בלשכות שונות. לכל מקרה נקבע לכם צו תשלומים, וכל מקרה מביא את הסנקציות שלו. אך בשורה התחתונה, אין לכם שום אפשרות לעמוד בכל צווי התשלומים בו זמנית. ניתן להסתייע בעורכת דין חובות כפר סבא על מנת להגיש בקשה לאיחוד תיקים בהוצאה לפועל. הרעיון מאחורי הליך זה הוא לרכז את כל התביעות השונות ביחד ולקבוע לכם צו תשלומים אחיד בהתאם ליכולות שלכם וגובה החוב. 

הכרזה על חדלות פירעון – המוצא האחרון הוא הליך פשיטת רגל. זהו הליך משפטי אשר יכול להשיג כמה מטרות. הוא יכול לעצור את כל הליכי הגבייה המתקיימים נגדכם, לקבוע לכם הסדר תשלומים מוגבל בזמן. במסגרת ההליך מתבצע גם איחוד תיקים. ובסופו יש הפטר חובות, כלומר מחיקת יתרת החובות שאינכם יכולים לשלם להם. אל תחשבו שהחוק מאשר לכם להתחמק בקלות מחובות. במסגרת ההליך יבוצע כינוס נכסים על מנת למקסם את החזר החוב. במסגרת ההליך ישנן גם הגבלות שונות החלות על החייב, כמו  חשבון בנק מוגבל ועיכוב יציאה מהארץ. אל תמהרו להגיש בקשה לחדלות פירעון ללא התייעצות עם עורך דין פשיטת רגל כפר סבא. יש הרבה דברים שצריך לדעת, ולא כל חובות הם ברי הפטר.

עוד חדלות פירעון כפר סבא

עו“ד פשיטת רגל כפר סבא

ישנה חשיבות גדולה לפנייה ל עורכת דין חובות כפר סבא. יש צורך לבחון את אפשרויות הפעולה ולבחור את זה המתאימה עבורכם, הדרך שתחלץ אתכם מהחובות. חשוב שתהיו מודעים לכל שלבי ההליך וכל המשמעויות שלו. ולאחר שהולט מהו ההליך המתאים עבורכם, עו“ד חדלות פירעון כבר סבא יסייע לכם בכל השלבים. זה כולל את הגשת הבקשה אל הגופים המתאימים (הוצאה לפועל, בית משפט או הממונה על חדלות פירעון). כמו כן עורכי דין המתעסקים בחובות ילחמו על מנת לשפר את תנאי ההסדר ולהשיג את התנאים האופטימליים. 

זקוקים לייעץ? רוצים לדעת איך יוצאים מחובות? אתם מוזמנים לפנות ל עורכת דין דנה פלד. כאן תקבלו שירות אישי ומסור אשר יסייע לכם לצאת מהחוב.

עוד חדלות פירעון כפר סבא
צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי:

מאמרים

תביעת חוב בחדלות פירעון

תביעת חוב בחדלות פירעון היא התביעה אותה מגישים נושים כנגד חייב הנמצא בתהליך חדלות פירעון. לאחר שניתן לחייב צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון מתחילה תקופת

הסדרי חובות מול הבנקים

רבים פונים אלינו לצורך הסדרי חובות מול הבנקים. זוהי אחת הסיבות השכיחות בגינן אנשים פונים אל עורך דין לסגירת חובות. לעתים אלו יכולים להיות הסדרי

עורכי דין מחיקת חובות

כאשר אנשים מתמודדים עם חובות כספיים, באופן טבעי הם מחפשים עורכי דין מחיקת חובות. לצערנו לפעמים אנו נתקלים בפרסומים של מחיקת חובות תוך 24 שעות

חובות בהוצאה לפועל

חובות בהוצאה לפועל זה לא דבר נעים. כאשר יש לנו חובות, הנושים פותחים תיקי הוצאה לפועל ואז אנו מקבלים את הדרישה לתשלום, דרישה המוגבלת בזמן.

חדלת פירעון מה זה

במאמר זה נסביר חדלת פירעון מה זה, נספק לכם קצת סטטיסטיקות עדכניות וגם נסביר כיצד עורכת דין חובות יכולה לסייע לכם בהליכי חדלות פירעון. חיסול

סגירת חובות בהוצאה לפועל

הדרך הבטוחה והיעילה שבה ניתן לעשות סגירת חובות בהוצאה לפועל היא כמובן תשלום החוב. אך במציאות שבה אנו חיים, מציאות של חובות ולחץ כלכלי כבד,

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button