הסדר חובות מול בנקים

תוכן העמוד:

חובות כספיים הינם תופעה שכיחה בימינו, אשר באופן רגיל אינם מצריכים הסדר חובות, אלא באותם מקרים שבהם החובות יצאו מכלל שליטה. במקרה כזה הסדר חובות מול הבנקים, חברות האשראי ושאר נושים הוא הכרחי. לעיתים גם ניתן לפנות להליך מחיקת חובות הוצאה לפועל, אך ישנם תנאים מקדימים להליך כזה.

מטבע הדברים ולא רק בישראל, חובות עקב נטל המשכנתא או חובות לספקים ותשלומים לבנקים, לשלטונות המס ולרשויות המקומיות, לעיתים הולכים ותופחים ומצטברים למיימדי ענק עד שיוצאים מכלל שליטה ועלולים להכנס להליכי חדלות פירעון.

מעבר לפגיעה בהתנהלות הכלכלית התקינה, חובות כספיים אשר הגיעו לשיעורים גבוהים, עלולים לסכן את בעל החוב באובדן אמיתי של כל נכסיו.

הסדר חובות

הסדר חובות – פיתרון תפור אישית לכל לקוח

הסדר חוב, אשר לעיתים מכונה הסדר נושים, הוא מונח שמתאר יצירת הסכם חדש מול הנושה לו אנו חייבים כספים, לאור קושי לעמוד בהחזרים שנקבעו בהסכם המקורי. קרי, אנו מבינים שאין ביכולתנו לעמוד בתשלומים התקופתיים, על כן נפנה לגוף ממנו לווינו כדי לבצע שינוי בהסכם המקורי, בו נוכל לעמוד.

הסדר חוב מעניק לחייב פתרון נוח יותר, מאחר שהוא יכול להתגבר על חובותיו באמצעות פריסה הדרגתית, מבלי לחיות תחת איום מתמיד של נקיטת הליכים נגדו. על כן, עדיף להיעזר בשירותיו של עורך דין חדלות פירעון, בעיקר על מנת שלא להגיע למצב של חדלות פירעון.

בנוסף הוא יוצר אמינות כלפי נושים, שכן הסיכוי לפרוע את החוב הופך ריאלי יותר בהיותו מדוד ובתשלומים קצובים והאפשרות למחיקת חובות וחסכון הריביות הגבוהות, הנגבות במסגרת הליכי הוצאה לפועל, מעלה את הסיכוי לפתיחת דף חדש בחיי החייב.

הסדר חובות מול בנקים

כאמור, הסדר חוב מאפשר, ליחיד או לישות אחרת, המצויים במצוקה פיננסית, לדון מחדש בתנאי חובותיהם, במטרה לשפר את מצבם, או לחזור מחדש למצב של נזילות, כך שיוכלו להמשיך בפעילותם הרגילה.

הסדר חוב נבדל מהליך חדלות פירעון בכך שהוא יותר הסכמי – במקום הכפייה על כלל מחזיקי החוב, המאפיינת את הליכי חדלות פירעון, קיימת הסכמה חוזית בין הנושים לחייב על הפחתת שיעור החוב. במקרים כאלו, הסדר החוב מתנהל מחוץ לבית המשפט.

הסדרת החובות מאפשרת ללקוחותינו לשים מאחוריהם הליכים של פשיטת רגל, כל הליך כזה מלווה בעורך דין הסדר חובות. תהליך זה נועד לאפשר ללקוחות להתחיל "לחיות מחדש", לאחר מחיקת חלק מהחוב, תוך שתשימו בצד את החששות מפני עיקולים ומאסרים.

סיוע בכל הנוגע אל הסדר חובות מול בנקים

כידוע, כל עוד חשבונו של הלקוח מתנהל על מי מנוחות וללא בעיות יוצאות דופן, היחסים בין הבנק ללקוח מצוינים.

הקשיים והאתגרים האמיתיים מגיעים דווקא בעיתות מצוקה, כשהלקוח נקלע לבעיות המשפיעות על מצבו הפיננסי, כגון פיטורין מהעבודה, קושי תזרימי בעסק, לקוח גדול שקרס או אפילו בן משפחה אשר נזקק לסיוע רפואי באופן מפתיע.

האבסורד הוא שדווקא במועד שבו זקוק הלקוח למקסימום התחשבות במצב החדש שנוצר נתקל הלקוח, לצערו הרב, במהפך ביחסו של הבנק כלפיו, ומלקוח מצוין, שלא פספס אף החזר הלוואה או תשלום בחשבון, הופך באחת הלקוח ל"לקוח בעייתי" ולפתע גם מתחילות להתעורר טענות כלפי התנהלותו.

שתי האפשרויות העיקריות שעומדות בפני הבנקים, הם הקטנה של החוב או פריסה של החוב לאורך תקופה ממושכת יותר. אם חייב יכול להחזיר את גובה החוב המקורי, אך נדרשת לו תקופה ממושכת יותר, ייתכן מאוד והבנק יאפשר לו לפרוש את אותו חוב על תקופה ארוכה יותר מזו שבהסכם המקורי.

מחיקת חובות הוצאה לפועל

הסדרת חובות מול בנקים אינו הליך פשוט ומערך הכוחות אינו הוגן וגורם הניסיון והמשאבים שיש לבנקים מביאים את החייב לעמדה נחותה ומטה את כף המאזניים לזכות הבנק.

מחיקת חובות הוצאה לפועל – לא סיפור מעשייה

חייב בהוצאה לפועל אשר הוכרז כמוגבל באמצעים רשאי, במקרים מסוימים, להגיש בקשה לקבלת הפטר מחובותיו. עם קבלת צו הפטר, יימחקו כל חובותיו של החייב, מלבד חובות מסוימים (כמו חובות בשל קנסות, מזונות או משכנתא).

עם הגשת הבקשה, רשם ההוצאה לפועל (שלא להתבלבל עם הממונה על חדלות פירעון) יערוך דיון וחקירת יכולת לחייב שהגיש בקשה למתן הפטר בהוצאה לפועל. על סמך הדיון יחליט הרשם אם להעניק לחייב צו הפטר, המוחק את חובותיו.

רשם ההוצאה לפועל רשאי גם, בכל עת, לבטל הפטר שנתן לחייב אם קבע שההפטר ניתן על סמך מידע שגוי או לא אמיתי. בנוסף, אם נדחתה בקשת ההפטר של החייב במסגרת ההוצאה לפועל, עדיין עומדת בפניו האפשרות לפנות להליך פשיטת רגל ולקבל את ההפטר במסגרתו.

משרדי מטפל באופן מקצועי ומהיר בכל הליכי הסדרת חובות הן מול בנקים ומוסדות פיננסיים, ישירות מול נושים ובתיקי ההוצאה לפועל. תוך הצבת החייב ועתידו במרכז בליווי צמוד ובמתן ביטחון ושקט נפשי לצורך הבראתו הכלכלית של החייב כמטרה מרכזית.

אתם מוזמנים לעקוב אחר עמוד הפייסבוק שלנו

הסדר חובות
הסדר חובות
צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי:

מאמרים

תביעת חוב בחדלות פירעון

תביעת חוב בחדלות פירעון היא התביעה אותה מגישים נושים כנגד חייב הנמצא בתהליך חדלות פירעון. לאחר שניתן לחייב צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון מתחילה תקופת

הסדרי חובות מול הבנקים

רבים פונים אלינו לצורך הסדרי חובות מול הבנקים. זוהי אחת הסיבות השכיחות בגינן אנשים פונים אל עורך דין לסגירת חובות. לעתים אלו יכולים להיות הסדרי

עורכי דין מחיקת חובות

כאשר אנשים מתמודדים עם חובות כספיים, באופן טבעי הם מחפשים עורכי דין מחיקת חובות. לצערנו לפעמים אנו נתקלים בפרסומים של מחיקת חובות תוך 24 שעות

חובות בהוצאה לפועל

חובות בהוצאה לפועל זה לא דבר נעים. כאשר יש לנו חובות, הנושים פותחים תיקי הוצאה לפועל ואז אנו מקבלים את הדרישה לתשלום, דרישה המוגבלת בזמן.

חדלת פירעון מה זה

במאמר זה נסביר חדלת פירעון מה זה, נספק לכם קצת סטטיסטיקות עדכניות וגם נסביר כיצד עורכת דין חובות יכולה לסייע לכם בהליכי חדלות פירעון. חיסול

סגירת חובות בהוצאה לפועל

הדרך הבטוחה והיעילה שבה ניתן לעשות סגירת חובות בהוצאה לפועל היא כמובן תשלום החוב. אך במציאות שבה אנו חיים, מציאות של חובות ולחץ כלכלי כבד,

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button