עורכי דין מחיקת חובות

תוכן העמוד:

כאשר אנשים מתמודדים עם חובות כספיים, באופן טבעי הם מחפשים עורכי דין מחיקת חובות. לצערנו לפעמים אנו נתקלים בפרסומים של מחיקת חובות תוך 24 שעות וכל מיני הבטחות שווא. בפועל סגירת חובות ומציאת פתרונות הם לא דבר פשוט. איננו אומרים שמחיקת חובות היא אינה אפשרית, בהחלט לפעמים אנו מגיעים להסדרים כמו מחיקת חובות לבנק או גופים אחרים. אך לעולם המצב אינו פשוט ואף אחד אינו מוחק חוב סתם כך.

מבחינת החוק קיים רק הליך משפטי אחד שבו קיימת מחיקת חובות, אנו מתכוונים לפשיטת רגל, כלומר הליך חדלות פירעון ליחיד. במסגרת הליך זה קיים הפטר חובות, אך גם פשיטת רגל הפטר אינה דבר מהיר או פתרון קסם.

ישנן עוד שתי אפשרויות למחיקת חובות. האפשרות השנייה היא באמצעות משא ומתן מול הגורמים להם אתם חייבים כסף. למשל כאשר מדובר בהסדרי חובות לבנק, ניתן לנהל איתם משא ומתן ולפעמים יש בו אלמנטים של מחיקת חובות.

האפשרות השלישית היא לא תמיד רלוונטית, אבל כדאי לבדוק את האפשרויות; אנו מדברים על מבצעי חיסול חובות. לעתים גופים שונים, כמו רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה עורכים מבצעי גבייה המוניים. במסגרת המבצעים הללו הם מודיעים לציבור כי ישנו חלון הזדמנויות לסגור חובות, למשל מחיקת חובות ארנונה או קנסות תעבורה. במסגרת חלון ההזדמנויות מאפשרים לשלם את החובות באופן מיידי ומעניקים הנחות שונות, פטורים מריביות וכו‘. כך שיש כאן אלמנט של מחיקת החובות. כך הגוף היוזם את המבצע ממקסם את גביית החובות וחוסך בעלויות משפטיות, וגם אתם מרוויחים.

אך כמובן שאם אתם מתמודדים עם חוב ארנונה או חוב לרשות כלשהי,אינכם יכולים לשבת בחיבוק ידיים ולחכות ליום שבו יתקיים מבצע חיסול חובות. עליכם לפנות כבר עכשיו לסיוע משפטי באמצעות עורכי דין מחיקת חובות.

מחיקת חובות לבנק

מחיקת חובות לבנק

לפני שנדבר על הסדרי חובות לבנקים, בואו נסביר כיצד בכלל אנו מגיעים למצב שבו אנו חייבים כספים לבנק. מצבים אלו מתרחשים בדרך כלל בעקבות המשכנתה, אך הם יכולים להתרחש בעקבות כל הלוואה אחרת שאנו לוקחים מהבנק.

כאשר אנו לוקחים הלוואה אנו מקבלים סכום כסף גדול, ונדרשים להחזיר אותו בסדרת תשלומים חודשית הפרושה על פני תקופה ארוכה וכוללת גם ריבית. הבעיה בתקופות הארוכות היא שעלולים להתרחש שינויים בהוצאות ובהכנסות, דברים שלא יכולתם לתכנן, והם משפיעים על יכולת פירעון ההלוואה. וכך אתם מגיעים למצב שבו אינכם יכולים לעמוד בהחזר התשלומים. והחוב כמובן מתחיל לתפוח עם קנסות, ריביות והצמדות.

במצב שכזה חשוב לפנות אל עורך דין חובות על מנת לפתוח במשא ומתן מול הבנק. מחיקת חובות לבנק היא לא דבר שהבנק ימהר להעניק לכם. אך הבנק עושה גם שיקולים ריאליים ולפעמים הבנק צריך להתפשר. הבנק יחפש את הדרך למקסם את גביית החוב כמה שיותר מהר, ולהימנע מהליכים משפטיים ארוכים. כמובן שהבנק בוחן את יכולותיו הכלכליות של כל בעל חוב. אם הבנק יראה שיש לכם נכסים אותם ניתן לממש ולגבות את החוב, הוא ילחם באמצעים משפטיים. עורכי דין מחיקת חובות יכולים לסייע לכם לנהל משא ומתן מול הבנק. הם יודעים לבחון את המצב ולהגיע להסדרי חובות המספקים את הבנק ומשרתים את האינטרסים שלכם.

עורכי דין מחיקת חובות

הליך חדלות פירעון ליחיד

כפי שאמרנו במסגרת הליך חדלות פירעון ליחיד ניתן לקבל הפטר חובות שמשמעותו היא מחיקת חובות. אך לפני הכל חשוב להבין כי מדובר בהליך שנועד בין היתר למקסם את גביית החוב, מחיקת החובות תתבצע כאשר מוצו כל אמצעי הגבייה באמצעות צו תשלומים חודשי והליך של מימוש נכסים.

דבר נוסף שחשוב לדעת הוא שלא ניתן לקבל הפטר על כל סוגי החובות, למשל חוב מזונות או חוב שמקורו בענישה אינם חובות שניתן לקבל עליהם הפטר חובות במסגרת ההליך.

הליך חדלות פירעון ליחיד הוא הליך ארוך הנמשך 4 שנים. יש לו יתרונות; למשל הוא מתחיל בעצירת הליכי הגבייה, דבר המאפשר לכם להתחיל לנשום. אך מצד שני הוא כולל מגבלות שונות ומחויבות עמוקה לתהליך. במהלכו תצטרכו לשתף פעולה עם הנאמן הממונה על התיק, להגיש דוחות ולעמוד בצווי התשלומים החודשיים.

הכרזה על פשיטת רגל נחשבת בדרך כלל למוצא אחרון, ורצוי להתייעץ עם עורך דין פשיטת רגל בטרם נכנסים להליך זה. ישנם גם הליכים אחרים לצורך הסדרת חובות, כמו למשל איחוד תיקים. אמנם אין באיחוד תיקים מחיקת חובות, אך זהו הסדר שיכול להתאים למצבים רבים.

הליך חדלות פירעון ליחיד

עורכי דין מחיקת חובות

התמודדות עם חובות היא דבר מורכב. ההתמודדות נעשית בשלושה מישורים: המישור האישי, המישור הכלכלי והמישור המשפטי. מבחינת המישור האישי, איננו יכולים להיות אדישים לעובדה כי חובות יוצרים לחץ נפשי. הם גורמים לנו לתחושת חוסר אונים, וזה אפילו משבש את שיקול הדעת. עורך דין הסדרי חובות יכול להביא את היכולת לחשוב בקור רוח ולתכנן את המהלכים.

מבחינת המישור הכלכלי, אין מה לעשות, כאשר יש חובות צריך גם להצטמצם בהוצאות. יש לעשות תכנית כלכלית למשפחה ולהדק את החגורה. ולבסוף יש גם צורך בהתמודדות משפטית; צריך להכיר את הליכי ההוצאה לפועל, חוק חדלות פירעון ולמצוא את ערוץ הפעולה האידאלי.

עורכת דין פשיטת רגל דנה פלד מביאה איתה ניסיון של למעלה מ 15 שנה בתחום חדלות פירעון והסדרי חובות. במשרדינו תוכלו לקבל סיוע בהסדרי חובות, הגשת בקשה לפשיטת רגל, הגנה מול נושים, הגשת בקשה להפטר חובות, ייצוג בבתי המשפט וכל סיוע משפטי עם הליכי הוצאה לפועל.

 

עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הליך חדלות פירעון ליחיד
צור קשר עכשיו לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי:

מאמרים

תביעת חוב בחדלות פירעון

תביעת חוב בחדלות פירעון היא התביעה אותה מגישים נושים כנגד חייב הנמצא בתהליך חדלות פירעון. לאחר שניתן לחייב צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון מתחילה תקופת

הסדרי חובות מול הבנקים

רבים פונים אלינו לצורך הסדרי חובות מול הבנקים. זוהי אחת הסיבות השכיחות בגינן אנשים פונים אל עורך דין לסגירת חובות. לעתים אלו יכולים להיות הסדרי

חובות בהוצאה לפועל

חובות בהוצאה לפועל זה לא דבר נעים. כאשר יש לנו חובות, הנושים פותחים תיקי הוצאה לפועל ואז אנו מקבלים את הדרישה לתשלום, דרישה המוגבלת בזמן.

חדלת פירעון מה זה

במאמר זה נסביר חדלת פירעון מה זה, נספק לכם קצת סטטיסטיקות עדכניות וגם נסביר כיצד עורכת דין חובות יכולה לסייע לכם בהליכי חדלות פירעון. חיסול

סגירת חובות בהוצאה לפועל

הדרך הבטוחה והיעילה שבה ניתן לעשות סגירת חובות בהוצאה לפועל היא כמובן תשלום החוב. אך במציאות שבה אנו חיים, מציאות של חובות ולחץ כלכלי כבד,

חדלות פירעון מה זה

חדלות פירעון מה זה | טפסים חדלות פירעון כאשר אנשים נקלעים לחובות ובוחנים את האפשרויות, הליך חדלות פירעון הוא אחת האפשרויות העומדות בפניהם. אך חדלות

פתיחה
1
שלום וברכה
שלום,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button